Polityka Jakości

Polityka Jakości

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wdrożyliśmy i utrzymujemy System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2015.

Polityka SZJ określona przez Właścicieli PHU DARMAR jest środkiem stanowiącym kierunek do doskonalenia funkcjonowania Spółki.

 

Celem Spółki jest  świadczenie usług porządkowych oraz sprzedaż profesjonalnych urządzeń i środków czyszczących.

 

Nasze cele realizujemy poprzez następujące działania:

  • Oferujemy kompleksowe usługi dostosowane do wymagań prawnych i oczekiwań naszych Klientów oraz staranne i terminowe realizowanie dostaw,
  • Monitorujemy zadowolenie Klienta poprzez badania ankietowe,
  • Doskonalimy kompetencje i kwalifikacje oraz zapewniamy ciągłe podnoszenie świadomości jakościowej wśród naszych pracowników,
  • Dążymy do łagodzenia wpływu wszelkich przewidywalnych niebezpieczeństw, które mogą wpłynąć na jakość naszych usług. Wsparcie w tym dążeniu zapewnia nam formalna ocena ryzyka, stosowana zgodnie z polityką i procedurami Spółki. Działania te mają zapobiegać powstawaniu i zmniejszenia ilości reklamacji,
  • Najwyższy poziom świadczonych przez nas usług pozwala Spółce na systematyczne zwiększanie konkurencyjności, wydajności oraz ciągły jej rozwój,
  • Stosowane przez nas technologie i organizacja pracy ograniczają zużycie zasobów dopasowane do wymagań i budżetu Klienta (optymalizacja kosztów działalności),
  • Nieustannie doskonalimy System Zarzadzania Jakością oparty na międzynarodowym standardzie ISO 9001:2015

Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, analizując jego potrzeby i wymagania. Służymy pomocą i doradztwem w zakresie utrzymania czystości. Największą wartością i miernikiem zaangażowania jest dla nas zadowolenie Klienta.

Pracownicy znają przesłanie Polityki Jakości, realizując jej postanowienia na co dzień – każdy na własnym stanowisku pracy. Każdy z pracowników dokłada wszelkich starań w celu doskonalenia usługi i zdefiniowanych procesów.

Właściciele spółki zobowiązują się zapewnić środki niezbędne do realizacji zobowiązań zawartych w Polityce Jakości.